Sekretarka w Biurze Rzecznika Finansowego
Rzecznik Finansowy w Warszawie poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Sekretarki w Biurze Rzecznika Finansowego
Adres Biura:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47A
00-695 Warszawa
Zakres wykonywanych zadań:
- bieżąca obsługa sekretariatu;
- tworzenie korespondencji na potrzeby kadry kierowniczej Biura Rzecznika;
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
- organizacja i obsługa spotkań;
- rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
- umiejętność obsługi komputera i znajomość programów Microsoft Office;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość programu EZD.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- miejsce pracy: Biuro Rzecznika Finansowego;
- data rozpoczęcia pracy: w najbliższym możliwym terminie;
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych, dodatkowe wynagrodzenie roczne (13- tka), dodatek za wieloletnią pracę, abonament medyczny;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania dokumentów:
23 czerwca 2022 r.
Sposób składania aplikacji:
w formie elektronicznej na adres: nabory@rf.gov.pl
lub przesłać na adres:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47a
00-695 Warszawa
W tytule maila lub na kopercie prosimy zamieścić „RF-WAF-Sekretarka”
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ RZECZNIKA FINANSOWEGO W CELU REALIZACJI PROCESU REKRUTACYJNEGO
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy pozyskanych w wyniku odpowiedzi na ogłoszenie: Sekretarka w Biurze Rzecznika Finansowego jest Rzecznik Finansowy, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa (dalej jako „Administrator”).
Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest rekrutacja na stanowisko sekretarka w Biurze Rzecznika Finansowego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane Osobowe będą przetwarzane w oparciu przesłanki wskazane w art. 6 ust. 1 lit a i lit. c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”), w ramach procesu rekrutacyjnego, tj. art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz zgoda na przetwarzanie danych.
Dane osobowe niezbędne do procesu rekrutacji to: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane te są przetwarzane w oparciu o ww. przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Podanie dodatkowych danych jest całkowicie dobrowolne. Jeśli w CV lub liście motywacyjnym będą znajdować się dodatkowe dane, to poprzez przesłanie CV udzielona zostanie zgoda na ich przetwarzanie dla tych samych celów i przez te same podmioty, co w przypadku danych wskazanych z art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy. Jeśli nie chcesz, aby te dane były przetwarzane, prosimy nie zamieszczaj ich w swoim CV lub liście motywacyjnym.
Odbiorcy danych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty takie jak firmy świadczące usługi IT i ich upoważnieni pracownicy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług.
Okres przechowywania danych
Dane Osobowe kandydatów nie wybranych w procesie rekrutacyjnym oraz dane osób, które nie podały wymaganych w niniejszym ogłoszeniu informacji zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich wtórne wykorzystanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania,
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO,
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres siedziby lub adres email biuro@rf.gov.pl lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Kontakt do IOD: iod@rf.gov.pl.
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).